Du vil få ansvar for:
Operativ transportorganisering i en av våre regioner i Sør-Norge
Administrative fellesfunksjoner i selskapet.
Løpende kontakt og oppfølging mot transportbedrifter, oppdragsgivere og selgere
Trives med å jobbe mot kontakter via telefon.
Ønskede kvalifikasjoner og egenskaper:
2 til 4 års høyskoleutdanning fra logistikk, transport, skogbruk, eventuelt annen høyskoleutdanning
Vi oppfordrer også nyutdannede til å søke
Søkere med relevant erfaring og kompetanse oppfordres også til å søke
Ledertype med gode kommunikasjons og samarbeidsegenskaper
Evne og vilje til å ta ansvar, samt jobbe strukturert og planmessig i team
Gode datakunnskaper og gjerne kompetanse på Power BI
Vi tilbyr:
Opplæring i moderne logistikkverktøy
En spennende, selvstendig, utfordrende jobb med varierte arbeidsoppgaver
Godt arbeidsmiljø, hvor andelen yngre logistikere øker.
God pensjonsordning og lønn etter avtale
Er du interessert ta kontakt med oss!
TFØ AS er et logistikkselskap eid av Moelven Virke AS, Glommen Mjøsen Skog SA og NS-Saugbrugs AS. Selskapets hovedoppgaver er innkjøp av transporttjenester, Utøve kvalitetsriktig og kostnadseffektiv logistikkledelse for våre eiere og øvrige oppdragsgivere. Selskapet er sertifisert iht. ISO 9001 Kvalitetssystem og ISO 14001 Miljøsystem. Selskapet drifter også Tømmerterminaler AS i innlandet.